petek, 6. maj 2011

V ponedeljek

…  se vračam v službo … juuuuuuuuuuuuupiii … hahahahah hecno a ne .. da se človek veseli nečesa takega. Dovolj imam posedanja in filmov … sem si jih ogledala za celo leto ..
No okrevanje je od srede zelo napredovalo in moji izdelki tudi .. vsaj tako se mi zdi ..








6 komentarjev:

  1. Hecno res, da nam včasih tudi nedelo in posedanje presede. Saj verjetno, če bi lahko normalno ustvarjala, si ne bi želela tako hitro nazaj v službo :))) Me veseli, da je veliko bolje. Ti obeski mi delujejo tako žametno, kot bi bili mehki, všeč so mi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vladuška res je hecno .. monotonost ubija .. in počasi se človek naveliča vsega .. in hvala .. najprej sem sicer s svojo dislekijo prebrala žalostno .. pol pa le dojela da piše žametno ...))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super! Upam, da bo tudi tvoja roka zelo kmalu kot nova.

    Res je, kot pravi Vladuška, zaradi teksture je nakit videti mehak in puhast. Prav zanimivo kaj naredi tekstura. Zopet krasne kombinacije s prelivi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kar ne morem verjeti, da te res roka boli. Jaz sem se pa cel dan prekladala in tuhtala, bi ne bi...ne bi. Krasni!

    OdgovoriIzbriši