sreda, 18. maj 2011

Črno belo ..

Včasih me popade kakšna ideja .. in pol se je držim, kot pijanec plota .. tako kot je bilo z ribami .. No kaj čmo .. tko pač je. Sem se pa včeraj dogovorila za svoj prvo razstavo .. in ko so mi odgovorili, da v poletnem času ni otvoritev, sem si po tiho oddahnila .. taka pač sem .. morda kdaj drugič z vsem pompom, prvič pa naj bo bolj tako po tiho .. ane ..


 
komplet z uhani in prstanom ..



11 komentarjev:

  1. Ti samo glej, da poveš, kdaj bo :) saj ne rabimo pompa, samo čisto po tiho info, kdaj in kje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Škoda za razstavo!! Vseeno pa te razumem, da si se malo oddahnila!

    Izdelki pa HUDOOOO!

    OdgovoriIzbriši
  3. če se tebi ni popolnoma sfrtajčkalo... seveda v vse možne pozitivne plati ustvarjalne norosti... pa res nič nočem... lap imam že do kolen!

    OdgovoriIzbriši
  4. Le kaj bi se bala - razstave mislim? S svojimi prekrasnimi čirolečarolijami samo ponosno stopi pred vesoljni svet in pokaži kako se obdeluje fimo.
    Ponovno navdušuješ kakor zmeraj. Čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  5. dekleta hvala ..
    Sonja razstava bo sredi poletja v knjižnici Šiška ..:))
    Mojca mka tnx .. sfrkalo pa itak, samo ne danes .. že dolgo nazaj ..:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tokrat nekoliko drugačne, kombinirane, a še vedno krasne. Ja, tudi jaz sem tako, nekaj bi, pa mi je potem prav fajn če se zadeva malo odloži in pridobim nekoliko časa :=)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vladuška, Maja in ostala dekleta, ne vem če ste me prav razumele. razstava bo, tudi termin je pravi (20.7.-20.8.2011) .. vendar pa bo na mojo srečo odpadla uradna otvoritev .. tistih zadev s prigrizki in nazdravljanjem .. to ni zame ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Super za razstavo in spet ena noro-noro lep kolekcija in kombinacije!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kdo bi si mislil da je črno belo lahko tako raznoliko. Prečudoviti izdelki! Za razstavo pa čestitke. JAvi ko bo, morda bo priložnost da pridem pokukat☺

    OdgovoriIzbriši
  10. J'aime beaucoup tes deux dernières séries, tu es trop forte, je me demande bien comment tu fais ces effets de fleurs et de briques ...

    OdgovoriIzbriši