petek, 20. maj 2011

Ko ni tko ..


Vsake toliko pride dan, ko ni ravno tako kot smo si zamislili in danes je že blo tko  .. Kaj čmo, ko pa nam sem in tja .. včasih večkrat, drugič spet manj, krojijo usodo drugi. Govorim o moji astmi, ki se ji zaradi cvetenja, že zelo meša .. in posledice so .. G R O Z N E .. kot, da bi dihala po slamici in sem se danes le odpravila k pulmologu .. Njaprej se je jezila sestra, ker se nisem že naročil, potem še DR .. zaradi istega vzroka in to tako zelo zavzeto, da me sploh ni poslušal, ko sem mu razlagala, da jemljem Claretin in da mi ne pomaga.  In so se odločili, da mi bodo delali testa .. spet .. za alergijo, sem podpisala soglasje, kjer itak ne štekam zakaj ga moram, ker piše, da so komplikacije tko hudo redke … in pol sestra pripravlja vse tiste tekočine, igle … jazpa mal berem tisti podpisani papir in ugotovim, da je brez veze, da me testirajo, ker je Claretin. To povem sestri in me debelo gleda …Zdaj že dolgovezim, bom skrajšala. Dr pride, me debelo gleda in se odloči, da neham z tabletkami in se vrnem v sredo zjutraj ..
To je zanj rešitev… klin, kaj pa do takrat, naj si dam kar vrečko na glavo .. al kaj .. D R E K ….
No in tole je del terapije, ki sem jo potrebovala po obisku DR-ja ..




ogrlica s prejšnje objave je dobila družbo ..

pa še malo polžkov ..:)))

6 komentarjev:

  1. Heej, rezultati terapije so prav fajn.
    Zdaj pa morajo samo še kako terapijo za pljučka pogruntat, pa bo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, tebe pa zdravje in dohtarji matrajo. Upam, da boš kmalu bolje.

    Ampak si pa povsod! Čestitam! http://www.voila.eu.com/charovnichka

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni izdelki. Črno-bela kombinacija mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si pa res ena velika 'srečka' zadnje čase :( Ampak ustvarjanje pa ti gre odlično od rok, zelo zelo lepa serija.

    OdgovoriIzbriši
  5. ojla dekleta, se opravičujem za moje poznje komentiranje .. mal se potepamo, ko je vreme ravno pravo ..
    terapijo bomo zgruntak, bom pa dr zamenjala, če ne gre drugače ...pol pa spet fimo ...:))))))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Upam, da čimprej najdeš terapijo, ki ti ustreza!
    Vem, kako je zoprno, ko te na pomlad matra dihanje... mene je še v pubertetniških časih parkrat zelozelo, sčasoma pa je hb izginilo...

    OdgovoriIzbriši