nedelja, 8. maj 2011

Razrezano

Rada imam umetnost .. in včasih se mi zdi, da bolj ko je odbita, nora …. nedojemljiva, bolj mi je blizu .. Vedno sem bila za bolj … robustne reči … andergraund sceno, grafiti … provokacije, drezanje v osir .. al kako naj rečem temu. Morda bolj slikovito, roza ni moja barva, bleščanje ni moj slog … Moje barve so bolj umazane… in temu sledi, da včasih spremenim tisto, kar je nekomu popolno. Taka pač sem .. in se zato ne opravičujem, vsak ima svoj način in moj je pač zeeeeeeeeeeelo …
.... d r u g a č e n ..

11 komentarjev:

  1. Zelo zanimivo, ti razrezani delci so sploh nekaj posebnega, vse skupaj naredi malo skrivnostno in da piko na i. Sploh ta zadnji obesek mi je noro dober.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je drugačno, ampak drugačno privlači. No, vsaj mene. :) Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala obema ..rada probam kaj novega .. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav zato so meni tvoji izdelki tako všeč..., ker je tudi meni všeč drugačno! Nekakšen odklon od standardno lepega!

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja hvala .. se vam pa opravičuje, sama sebi grem na jetra, ko kar naprej spreminjam ozadje .. ampak ne najdem pravega ... sem si že prav tečna. zdaj pa na sonce ..

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej, tole prav dobro zgleda. Pa kaj se sploh sekiraš, uživaj v tem, da si odkrila svojo pot, način, ki tebe osreči. Vedno se jih bo našlo dovolj, ki jim bodo rezultati všeč. In nekaj tistih, ki jih bo jezilo, da ne greš po njihovi poti ali vsaj navodilih :))))
    Bodi, kar si.. čisto dobro ti gre.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sonja hvala .. in res je, klinc jih gleda ..

    OdgovoriIzbriši
  8. zdaj pa si resnično ne morem več kaj, da ne bi tudi sama dodala mini, ampak zelo srčen komentarček - že lep čas občudujem tvoj nakit, ki mi postaja vedno bolj všeč. Najbolj si me prepričala s tole "hrapavo strukturo", ki je resnično nekaj posebnega, kakor si posebna ti.
    Vztrajaj na tej poti in še naprej išči nove - samo tvoje načine, ki vedno načarajo nove krasote.

    OdgovoriIzbriši
  9. mojca in mravljica tnx

    marjeta 1953 .. vsakega komentarja, ki se pojavi pod mojo objavo se razveselim, tudi tistih, ki so malce .. pravzaprav se tistih komentarjev, ki bi mi stopili na žulj sploh ne spomnim ..
    komentar kot pa je tvoj, mi pove, da delam dobro in hvala za tvoje iskreno pisanje ..;)))

    OdgovoriIzbriši