nedelja, 11. september 2011

S e p t e m b e r

 Ekola počitnic je konec .. šola je tu in spet smo v rutini ..
Najprej slaba novica .. naša ljubica Julč se je poslovila .. žal. Bilo je žalostno .. ampak tko pač pride .. Drugače pa hvala bogu, da je vročina vsaj malo popustila, spet diham .. juuuuuupi in spet sem v roke prijela Fimo .. in to prav za posebno osebo .. upam,d a ji bo kaj padlo v oko .. pa ne dobesedno .. Eko to je to .. za začetek bo dovolj  ..
tkole mi je včasih delala družbo ..:))

obesek za ključe ...

 tile dve .. zadnji, sta pa zanimivi zaradi enakega motiva
..pa vseeno tako zelo različni
.. zelena je meni naj naj

4 komentarji:

  1. Pikec mali, Julči, verjamem, da zdaj vsaj trpi ne več. Žal pa res pač je tako, da živalice, tako kot ljudje, odhajajo iz naših življenj in je to nekako treba sprejeti.
    Pridna pa si spet.. čist noro :) bi bilo kar težko izbrat eno izmed vseh teh lepotičk.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi je prav žal za vašo Julči, ko je bila tako lepo v simbiozi z vami, ampak tako je življenje :). Ustvarila pa si znova zelo hude zadevice in prav paše si malo past oči na tvojih izdelkih po vrnitvi domov.

    OdgovoriIzbriši
  3. No, tam za prvim stavkom sem imela namen narediti žalostnega smeška, pa sem se zmotila :((((

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonja ja tko pač je, narava gre svojo pot ... in tnx za komentar.

    Vladuška hvala .. in ni panike za smajlija ..

    OdgovoriIzbriši