sobota, 17. september 2011

Eror bX-5fi3x0

eno sranje. že pset ga serje blog .. morda ima še katera od vas težave, pa bi vprašala za nasvet. ko sem želim prijaviti, mi izpiše tole kodod bX-5fi3x0, me pošlje na neko stran .. in to je to ... Sem že pisala mail na neko pomoč, pa se nič ne zgodi .. me pa besni, da ni neke učinkovite tehnične podpore .. Kaj se mi dogaja v zvezi z napako ... ni komentarjev .. ne pri meni, ne drugje ... jih izpiše .. pol pa jih ni nikjer, ker težko verjamem, da bi vse po vrsti brisale moje komentarje, ki jih pišem ... Mislim,d a bi se že našla katera ,ed vami, ki bi mi napisala, naj dam mir, če bi vas motilo .. vsaj upam, pa tudi nikomur nisem nič storila ... en drek ... a bo treba selit blog?!

7 komentarjev:

  1. Meni ga tudi zmeraj izpiše, še enkrat klinknem na blog in sem not. Nisem pa opazila, da bi zginjali moji komentarji, bom od zdaj naprej bolj pozorna.
    Edino zadnjič mi je na mojem blogu objavilo objavo, vendar ni objavilo objave na blogih mojih spremljevalk.
    Nekaj ga biksa, ja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Marna hvala za tvoje izkušnje. pri meni se je začelo tako, da mi je moje dodatke začel ... sploh ne vem kako naj to napišem, skratka en dan so delali, pol pa ne več in tako sem zdaj brez googlovega prevajalnika, spremljevalk ..
    skratka eno sranje .. in zdaj sem še opazila, d ani mojih komentarjev drugod, ob tem pa pomislila, da se morda enako dogaja pri meni in morda kdo misli, d ajaz brišem komentarje .. TEGA NE POČNEMMMMMMM ... res sem jezna, da zaradi malomarnega odnosa administratorja ali kogarkoli že človek izpade nevzgojen .. drek

    OdgovoriIzbriši
  3. Jest sem se pa že spraševala kje si :P Sama sicer nimam kakih posebnih problemov (razen to, da sem si po nesreči posodobila stran in se sedaj skoraj ne znajdem :P)pa tudi opazila nisem, da bi kaki komentarji kje zginevali...zato ti tud ne znam pomagat :( Upam, da se ti ne bo treba selit in da bo kmalu vse vredu ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se to včasih dogaja: en dan ni komentarjav, potem spet so. En dan ni spremljevalcev, drugi dan so, kot da ni bilo nič. Enkrat sem hotela v obliki kmentarja na svojem blogi odgovorit na drug komentar (kar vedno počnem) pa ni našel mojega prafila (pa prijavljena sem bila!). Drugi dan, kot da ni bilo nič. Gremlini? Tudi jaz upam, da ne bo treba drugam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Klavdija sem naredila posodobitev .. ki si jo omenila, uspelo mi je celo dodat spremljevalce ... vendar na žalost samo za en dan ...:(

    OdgovoriIzbriši
  6. Ana bloger je zmešan ... drugače si tega ne mrem razlagat ..:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz imam z bloggerjem konstantne težave - ne gre se prijavit, ne gre objavljat, ne pokaže spremljevalcev, ne morem komentirat - ampak samo v internet explorerju. V Mozzili dela vse perfektno in brez problemov.

    OdgovoriIzbriši