sobota, 6. oktober 2012

Čist preprosto ..




Ekola, danes pa tale .. čist preprosta … in prav na platnu ..malo je še mokra … ampak se bo že posušila …. Zdaj pa na žur …
60x20xcm, platno, akril in Fimo ...

5 komentarjev:

  1. oo, sprememba izgleda bloga. Dober imaš tale banner na vrhu. Platno je super, pravo noč v vasi si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  2. ojla Vladka ... ja blog .. me zezajo ozadja .. in sem se odločila za bolj simpl verzijo, tnx za hiše ..meni so tudi kjut ...)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kliknem in vse čisto drugačno. Sem morala 2x pogledat, da sem na pravi strani.

    Vidim, da so te hiške popolnoma prevzele. Super. Lepo zopet razvijaš idejo.

    OdgovoriIzbriši
  4. ojla Jana, mene tale ozadja zezajo 100 na uro. neki časa je ok .. pol pa cela štala, kot, da bi se udomačil in začel nagajat ...in hvala, hoške so pa hiške .. vsak si jo želi .. vsaj uno veliko a ne??

    OdgovoriIzbriši
  5. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished to mention
    that I have really enjoyed browsing your weblog posts.
    After all I'll be subscribing to your rss feed and I hope you write once more very soon!
    My webpage :: http://www.baxema.com/blogs/user/Gabriele1

    OdgovoriIzbriši