ponedeljek, 29. oktober 2012

Čist čudna ..


Vedno pravim, da v meni ni niti malo srake, ker nisem fen bleščečih dodatkov … ampak vsaka reč je 1x prvič in od včeraj se me bleščeče reči držijo … se limajo name …  what happen???







9 komentarjev:

  1. Kaj češ, včasih nas pač napadejo čudni virusi, ki sprožijo to, da uporabljamo sebi nenavadne stvari :))) Ampak ti gre odlično od rok tudi bleščanje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Z bleščanjem ni nič narobe, noro pa so mi všeč tudi odtisi listja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti obeski. se bomo mogli navadit. Ampak ne bo težko :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Že prihaja tak čas, da se mora tudi kaj bleščati, a ne :)
    Ta zadnji sestavljen obesek mi je še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. I'm really loving the theme/design of your site. Do you ever run into any browser compatibility issues? A number of my blog visitors have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any suggestions to help fix this issue?
    my website: formal dresses in san antonio tx

    OdgovoriIzbriši
  6. Sva imeli eno podobno fazo zgleda... vsake toliko se mora malo tudi bleščati. In kaj :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ja Mojca, mene še kar drži ...))))

    OdgovoriIzbriši