sobota, 7. april 2012

Učim se ...


Evo, pa smo tam. Nekako so moji obeski, ki so ljudem sicer všeč .. preveliki in sedaj se trudim .. učim, narediti nekaj manjšega. Ne bom naštela koliko sem jih naredila .. podrla in začela znova, ker so preprosto bili premajhni, seveda zame. Ja klinc a ne, če pa mi pol ko je majhno narejeno, ni všeč …
Priznam, da težko ustvarjam nekaj, kar mi ni po godu .. že barve so problem … oblike so tako ali tako moje .. tega si ne dovolim vzet … velikost .. tu pa pač šepam in se učim … evo tko to je .. lepe praznike …




3 komentarji:

  1. Son todos unos trabajos fabulosos. Besos

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe praznike tudi tebi. Kar pa se tiče velikosti tvojih obeskov, je meni ena izmed stvari, ki so mi pri njih všeč, prav velikost. Ker so pošten kos, ki padejo v oči in to upravičeno, zato se ne pusti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, najbrž je težko dati iz roke nekaj, kar ti "ne gre". Tako kot imam jaz "težave" z roza ali vijolično :) Pa potem vseeno kaj naredim. Veliki obeski so super, samo rabiš zanje tudi lastnico, ki ima kaj več kot 75A modrc ;)

    OdgovoriIzbriši