nedelja, 1. april 2012

1. april



Eko, smo že v aprilu … noro a ne … 1 2 3 pa bomo prišli z morja. No ja malo pretiravam .. ampak tko pač je. Ne bom morila … tole je danes od men .. baj baj ….









5 komentarjev:

  1. Jaz sem leto že zdavnaj razdelila na novo leto, prvi maj, morje in božič. Ker itak vse tak leti, da komaj uspevam. Ampak vseeno mi nekje vmes uspe poloviti kaj časa zase :) Nakit pa itak znova za odprta usta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoje čaranje mi je vedno bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, zaradi tega zlato/rjavega obeska se pa prav slinim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tu se samo ponavljam :)) lepo, lepo, lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. joj, ob prvem sem se kar stopila, kako prefinjen obesek, saj so ostali tudi, a prvi me je očaral.. krasno

    OdgovoriIzbriši