sobota, 9. april 2011

Ko me vabi sonce ..

No sonček smo dočakali in če vprašate mene, je prehitro prišla toplota. Sicer ne maram mraza .. niti vročine .. sem ljubitelj neke zlate sredine, ko je za vse OK …. In takole smo kar skočila v poletje .. brez prehoda .. organizmi pa stokajo in jokajo .. pa ni važno kateri .. pravzaprav se mi zdi,d a kar vsi ..
No takole je bilo danes .. zunaj sicer sonce, jaz pa delo, ki ga je treba postorit in vmes .. sem še mal packala …






5 komentarjev:

  1. Ja pa joooj no! Pa si spet same take naredila, da od slike do slike samo diham... Vaaaau!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne packarije ;)))Odlično, da ti je mimogrede uspelo ustvariti še takšne lepotice.

    OdgovoriIzbriši
  3. mravljica .. dihaj, dihaj ... da ne bom jaz kej kriva ...))) tnx

    Vladuška .. packarija ja.. lepotice??...hvala ..;))))

    OdgovoriIzbriši
  4. SUPERBE !!!!
    J'ADORE LES COULEURS,JOLI CRÉATIONS !!!
    elis62

    OdgovoriIzbriši