sreda, 8. februar 2017

Kaos ...

Preteklo je kar precej časa od moje zadnje objave .. to pa ne pomeni, da nič ne dela … načrtov in idej je toliko, da jih bom težko vse realizirala … morda če bi živela 3 življenja …. 
Bilo bi lepo .. a ne.

Ta teden so me prijetno presenetili in objavili mojo ogrlico … ki pa ni iz poli gline .. je iz plute … sem si zaželela malo spremembe .. http://polymerclaydaily.com/2017/02/06/stacked-squares/

  Nakit sem delala tudi iz gume, me pa moti vonj .. zelo močan, upam, da izgine, oziroma bom iskala gumo, ki ne smrdi tako zelo.




 Veliko je bilo packanja po tekstilu, to me je popolno okupiralo za nekaj časa … prav veselo sem se lotila barvanja, brizganja … pisanja … veliko veselja, ko sem oblekla oblačila z mojimi idejami in so jih drug opazili …























Tale z rdečo kombinirana je iz umetnega usnja

Danes pa je po navdihu Sonya Girodon, nastalo tole …. Pa še do konec tedna sem prosta … juupi, še bom packala, oblikovala in se lepo imela … dnevi za dušo … nujna terapija …












Ni komentarjev:

Objavite komentar