nedelja, 13. oktober 2013

Sem dala v peto …

in naredila veliko ....
Ja ravno tako je videti ...  ko en dan stokaš, da ne gre in ne gre … pol pa steče .. tko to je.

Zdaj pa grem še mal sonček lovit …
aja ... pa ostanke iz Prage je blo treba ponucat ;)















       





18 komentarjev:

  1. Ces colliers sont très beaux.
    Les premiers font penser à des dessins de laines. C'est très joli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse je uau lepo, ampak 1, 2, 3, 5, 7 so pa moje favoritke. Res res res super lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Črno-nekaj kombinacije mi sicer prav nič ne potegnejo, pri tebi pa super izpadejo. Moram kdaj prit v živo pogledat :)
    PS: Zdaj ob torkih popoldan v šišenski knjižnici ždim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tnx, kaj pa delaš v knjižnici

      Izbriši
    2. čakam, da tamala zaključi z delavnicami :)

      Izbriši
    3. fino, kakšne delavnice pa? ... saj vem, sem firbčna

      Izbriši
  4. uu, pa ti je res steklo kot po maslu. Koliko enih lepot. Od vseh pa sta mi najbolj nori ti dve predzadnji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauuu, prava mini proizvodnja unikatov. Super so. Prav tako kot Vladki, sta tudi mene navdušili predzadnji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Same superce, očitno ti je Praga res dala novega zaleta ..:):):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Madonca, tebi je Praga dala krila :) ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem slišala same pohvale od ustvarjalk, ki so bile v Pragi in kot pravi Renata, tebi je dala krila in naredila si čudovit nakit. Prva zaradi barv, črno-belo mi je skoraj vedno všeč, iz predzadnje kar sije pridih delavnice....., skratka super.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo zanimivi novi kosi. Super! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hudo dobri izdelki. Sploh so mi všeč belo črni in variacije na temo Bettina!

    OdgovoriIzbriši