nedelja, 2. december 2012

Nemir ..



Dolgo se nisem oglasila .. ampak tako pride. Težave v šoli smo odpravili .. upam,d a se ne bodo ponovile, čakam novo odločbo, ki bo še bolj odločno zagovarjala pravice mojega sina .. skratka eno sranje. Potem so tu delavnice .. pa sejmi in povrhu vsega še služba od ponedeljka do petka. Priznam, da mi malce pešajo baterije in ko danes pogledujem ven in mi je vse bolj jasno, da bo jutri treba na bus .. se mi kar bruha .. pa kaj čmo ..
Ekola tola pa je nekaj današnjih utrinkov … priznam, da trenutno zelo malo ustvarjam …



broška

isti motiv na črnobeli, barvni in zlati podlagi

gnezdo gumbov

3 komentarji:

  1. Uhh, vi tudi novo odločbo? Pri nas se je za letos spremenil izvajalec, saj šola ne zmore zagotoviti specialnega pedagoga :( Upam, da bo tudi pri vas zdaj bolje.
    Hja, si čisto znam predstavljati, kako zgleda, ko je vsega preveč in ti pešajo baterije.. ampak saj bo :) Še december preživiš, pa bo lažje.. a ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja Sonja, bom sfural, sam priokus ostane ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz držim pesti, da se ti kmalu vse uredi in da boš imela malo več časa za dihanje in tudi počitek. Izdelki pa super.

    OdgovoriIzbriši