sreda, 21. marec 2012

Izziv ...

Danes pa le malo pisanja, da ne pozabim na tale .. izziv, ki mi ga je servirala Mojca - http://hanzigela.blogspot.com/ , skratka, bolje, da se tega lotim, ker drugače mi bo ušlo iz glave in bom izpadla .. domišljavo ..


Tri vprašanja, trije odgovori: 
1. Naštej tri materiale, ki jih največkrat uporabljaš pri ustvarjanju.
2. Naštej tri stvari s spiska želja. 
3. Izzovi tri prijateljice, da nadaljujejo igro. 

Izzivam:

Moji odgovori ... ok, itak bo izpadlo kot kopiranje, vendar, ko človek prestopi prag nekih … določenih številk, se prične zavedat, da je ZDRAVJE tisto, ki edino šteje, ker če ga ni, vse pade v vodo … že kar takoj na začetku ..
Naprej .. material, Fimo, kaj pa drugega, drži se na moji rokah že dolgih .. sedem let in mi sledi …
Moje želje so pa ..hmmm… prostor kjer bi lahko vihtela kladivo in kovala do nezavesti, brez, da bi bližnji sosedje izgubili živce, prostor, ki bi mi omogočil risanje na O G R O M N A  platna, neomejene količine barv … in ustvarjalnega materiala … skoraj tako, kot če bi me vsak dan obiskal božiček ..
Papa

2 komentarja:

  1. No, lepo si me izzvala, tako da ne bo druge kot da opravim nalogo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale votlakec me pa spominja na morje. Čeprav ni ravno morskih barv.

    OdgovoriIzbriši