torek, 21. februar 2012

Kako naprej?


Tako kot do sedaj .?!! Opažam, da rinem v vedno bolj nore, odbite oblike. Nisem prepričana ali je to všeč še komu .. ali samo meni .. Ma ja, kakorkoli, kolikor se poznam bom to delala še naprej … čeprav se pri izdelavi mučim, škripljem z zobmi, včasih norim, divjam, drugič pa se noro zabav in smejem .. no ja, še bodo .. še bolj nore … ja itak ..



5 komentarjev:

  1. Iz "odbitih" ribic na še bolj odbite oblike. Meni so všeč ene in druge! Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kar se mene tiče ti le nadaljuj s temi norimi oblikami, ker so obeski čisto odbiti in poznam vsaj enega, ki so mu všeč (beri mene) :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. U, ta prvi mi je všeč. Za ta drugega nisem prepričana, se mi zdi, da bi ga morala v živo videt in da ne znam po fotki presodit, al mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. meni sta krasna, ker obožujem" odbite oblike" in kdaj pa kdaj udi kako naredim.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  5. Nadaljuj, ker je enkratno in res zanimivo.

    OdgovoriIzbriši