torek, 29. marec 2011

Svetleje ....

No pomlad je tu .. moja noga je že skor OK .. prvi regrat je že za nami .. in bil je doooooooober .. in menda je čas za svetle barve .. Tko pravijo drugi. Zadnjič sem bila na nekem obisku .. prosili so me, da seboj prinesem nekaj izdelkov in ko sem vrečo obrnila na mizo in stresla vsebino, je postalo jasno, da pri moji rečeh prevladujejo temne barve .. OK sem si rekla, pa primimo za svetlejše.
Tole je ratalo in za enkrat bolj svetlo še ne gre …






14 komentarjev:

  1. Si odkrila en čisto svoj poseben stil, ki je meni zelo všeč. Me prav zanima v kaj vse ga boš še razvila.

    OdgovoriIzbriši
  2. ojla Jana .. zadnje čase se to sprašuje kar nekaj ljudi .. tud mene zanima, kam me pelje tole .. hahahah hecno ne .. in tnx ..:))))

    OdgovoriIzbriši
  3. U ja, svetle barve gredo zelo dobro na tvoj stil! Všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. ankh hvala ... čeprav se svetlih težko lotim ..

    OdgovoriIzbriši
  5. Te že spominjajo na morje in poletne dni in vsekakor tvojemu nakitu ustrezaju tudi svetlejše barve.

    OdgovoriIzbriši
  6. Špasno, ko vidim tvojo objavo, rečem, no, zdaj je pa na vrhuncu ... pol pa v naslednji ti spet presežeš :D Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. BOjaMoja tnx ..

    Vladuška ..hvala, čeprav glede barv še nisem prepričana .. se moram lotit kake oranžno rumene, bo bolj moja ..:)))

    K ... hahhaha hvala .. upam, da bo presegala še nekaj časa ...

    OdgovoriIzbriši
  8. U svetlejše, ampka čisto tvoje.Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta tvoj nakit mi je noro dober. Ko bom velika bom tudi to znala, vsaj rada bi znala, ker mi je ful všeč. Tudi meni je bolj všeč v temnih barvah:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hali hvala ..

    Nataša .. eni smo pač za temne a ne..:))) tnx

    mojca mka tnx

    OdgovoriIzbriši
  11. Od mojega zadnjega obiska si nanizala čudovite serije nakita. Se mi pa zdi, da tale tvoja tehnika bolj pride do izraza pri temnejših barvah - ima en tak skrivnostni pridih. Aja, pa ribe so mi noro dobre!

    OdgovoriIzbriši
  12. Renata tnx .. jp, meni so temne tud bolj pri srcu ..:)

    OdgovoriIzbriši