petek, 4. februar 2011

Pisano .. štrahasto ..

Pisano .. štrahasto ..
Ekola, spet tu, po tedenski dozi viroze, ki jo preboleva sin .. in ko se ta isti virus trudi, da se naseli še pri meni … po neskončnih litrih čaja, medu in limon .. sem se lotila nečesa drugačnega ..
Ko je bil moj sin še majhne, je neizmerno občudoval črte .. Njegova muha so bile nogavice, ki jih tudi v največji vročini ni snel iz svojih majhnih nožic .. da pa je bila zadeva res komična, so morale biti še štrahaste. To je bil namreč izraz, ki ga je uporabljal za črte. Včasih je bilo prav smešno, ko je bil prav lepo obleče .. barvno usklajen, celo s sandalci .. potem pa groza od groze .. nogavice, ki so na celi črti udarile mimo .. no hvala bogu, ga je minilo.
In danes .. pravzaprav že nekaj dni, mi črte ne gredo iz glave in tako so nastale … o ne .. nastali prav lušni gumbki … večji manjši .. veeeliki .. in še kakšen obesek .. uhani  .. morda prstan ..
No tole je prva peka tega tedna … in mislim, da bo še kakšna …

najprej nekaj modrih .. štrahastih :)

 pa ena rožica
 pa slonček v modrem
 uhani
 hmmm ... štrahastvo .........


 tale je glih za Andrejo K.
 pol pa še novost .. gumbki .. guuuuuuuuumbi velikani .. in glih tapravi knofki ..:))))



 pa še zborček ... zmešanih :))))))))))




7 komentarjev:

  1. Zelo lepo, zanimivo in razgibano. Odlično ti gre tole od rok.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmmm, hudo dobr! Sploh ti tvoji obeski v nadstropje so mi strašno všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. odfimalo se ji je, odfimalo se ji je, odfimalo se ji je, odfimalo se ji je, odfimalo se ji je, odfimalo se ji je, odfimalo se ji je, odfimalo se ji je, odfimalo se ji je, odfimalo se ji je, odfimalo se ji je, odfimalo se ji je, odfimalo se ji je... in to oreng! v ene krasne smeri, oblike in barve. prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj je nakit res lep, ampak mene so pa popolnoma očarali gumbki s svojimi detajli. takoj bi jih uporabila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. hahahahahahhaha moca mka .. ti pa si slika ... jao jao, kok sem se nasmejala .. res se mi je odfimalo .. poleg mulca, ki ga je poleg viroze napadla še sitnoba .. se mi že orng mešaaaaaa ...
    HEEEEEEEEEEEEEEELP ...

    Maja hvala ... gumbki so na voljo, če jih katera potrebuje :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. gumbi - všeč!
    štrahasto - všeč!
    ta zadnje rožce - všeč!
    vse - všeč!

    OdgovoriIzbriši