četrtek, 6. januar 2011

Belo in črno …



Ljubim temne barve … nekaterim grem že zelo na živce in mi najedajo, kje so kakšne bolj žive … močne barve. Predvsem imam rada barve zemlje .. rjava, oranžna  .. oker, zelena .. rada imam vse barve .. le, da s mi ene bolj pri srcu .. tko pač je .. a ne

tale ni bila največji uspeh .. prav žal mi je .. lističi so bili tako zelo lepi :(







5 komentarjev:

  1. O si bla pridna...vidm, da te transferji mal hecajo...škoda:( , pa tko lepo obeski so.
    Smo pa tudi me ravno danes transferje delale na Prčkalnicah ;-)...samo me smo jih delale brez svaljkanja in je bilo zato lažje ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. ojla Klavdija, bom mogla 1x zraven ... tole me res jezi .. se mi pa ne sanja kako gre brez svalkanja

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni pa so tvoji listki všeč. Ta neenakomernost jim daje starinski izgled, kar je prav fino.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravljičarka hvala ... sem se že ubadala z idejo, kako to starinskost še okrepit ... mogoče mi bo pa še kaj uspelo :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasni, sploh tale zadnja "čašasta" je nekaj čisto posebnega.

    OdgovoriIzbriši