sobota, 11. december 2010

Jejejejejej….



Danes .. v tem lepem sončnem dnevu sem se odločila, da ponovno (prejšnjo soboto sem bila tudi v tej trgovini) obiščem Memories trgovino v BTC-ju .. Samo neko malenkost sem rabila …. No ja … res je bil tak namen .. Končalo pa se je čisto drugače …
Sin je samo nosu na kup .. Jaz pa nazaj v police … no končalo se je z visokim računom in dvema nasmejanima kupcema ….
 Jebela cestaaaaaaaaa …
 Cuttlebug se sprobala na fimu .. in je kr šlo ..:)

pol sem pa začela .. najprej ena za kolegico
padla not in nadaljevala .. pa še teksturne je blo treba sprobat .. no vsaj eno ...:)
pol pa še dve v eni ..

 pa še1x  dve v eni ..

paše ena narejena na Cuttlebug plošči ..



zdaj pa na žur ....:)))))))




5 komentarjev:

  1. Ja, poznam: samo TOLE malenkost rabim... III, pa tole bi še mela, pa tole in potem je res bela cesta:)

    Čudovite obeske si "sčarala"!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojla! Najprej da pohvalim tvoje fimanje! Noro!
    Veš kaj pa me zanima? Kaj so med tistimi nakupljenimi stvarmi štampiljke oz. odtiskovalci (al nekaj takega?) za fimo?
    Še naprej ustvarjaj take lepelepe stvari in lepo se imej!

    OdgovoriIzbriši
  3. PILULILU tisto so teksturne plošče .. al neki takega .. so pa za fimo in siper se dela z njimi :)))))in hvala
    Maja hvala in hja .. ne vemo kje je treba nehat .. a ne :)))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za odgovor Čarovnička! Super!
    Lepo čaraj še naprej!!!

    OdgovoriIzbriši