torek, 21. september 2010

Pomoč .. nasvet

Ojla obiskovalke in morda tudi obiskovalci .. potrebovala bi nasvet in vesela bom vaših predlogov in nasvetov ..


Zakaj gre .. nekako takole. Ustvarjam in izdelki se zaradi moje včasih prevelike vneme nabirajo in ostajajo doma v škatlah. Zdaj pa se mi je ponudila prilika spravit to v promet. Se pa zatakne ker bi potrebovala račune ... oziroma SP ... popoldansko ali nekaj takega. Ker se čisto nič ne spoznam in če priznam, sem tudi malce lena za vso mogočo adminiastracijo, bom vseh vaših odgovorov zelo vesela ... hvala.

4 komentarji:

  1. Oj! Registriraj osebno dopolnilno delo. Samo vpiši v Google in se ti bodo pokazala vsa navodila. Pa najmanj papirologije je! Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. zabica67 hvala ... bom takoj začela iskat :)))))))))).. če mi rata bom še katero pritegnila .. če bo interes

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem to ravno storila. Poslala sem kar po pošti in ravno danes sem dobila odločbo. Vse obrazložitve in obrazce dobiš na internetu.

    OdgovoriIzbriši
  4. zaenkrat je osebno dopolnilno delo menda res najboljša rešitev. sama sem odšla na UE, tam mi je prijazna gospa pomagala uredit vse, odgovorila na vsa vprašanja, zdaj me pa občasno še opomni, če pozabim oddat tromesečno poročilo:)

    OdgovoriIzbriši