nedelja, 4. julij 2010

10nica .. še 1x

Včeraj sem peljala sina na ogled prestave Voala projec, ki je gostoval v bivšem Argentinskem parku. Pričetek je bil napovedan za ob 22h .. jasno je vse skupaj zamujalo in ko imaš ob sebi 10 in 6letnika postaneš nestrpen, trop krvoločnih komarjev, ki so me sprejeli kot večerjo pa so k moji nervozi še pripomogli .. kaj čmo, adi me majo .. in hodijo k meni, kot v gostilno ..
No naj se vrnem k dogodku .. ko so končno začeli … hja ONEMELI SMO… vsi, ne le jaz in moja družba. Sedeli smo na travniku .. pod ritjo smo imeli stiroporjaste pravokotnike, ki jih je organizator prijazno ponudil .. in tiho strmeli, vsake toliko se nam iz izsušenih grl izluščil vzdih .. in nas prisilil k močnemu aplavzu .. bilo je dih jemajoče … bilo je nepozabno … Sploh ne vem kje naj začnem .. NA ZAČETKU A NE … joj kok sem še pod vtisi.

No najprej harmonika .. tista mala …. ki ji glasbenik izvabi čarobne zvoke … zvoke, ki so skoraj že potihnili v izgubljenem času …


nato vokal pripovedovalca in pripovedovalke .. ali naj ju imenujem pevec in pevka … močan moški glas .. ki poje v globinah .. teme, pa vseeno nežno božajoče in ona … glasna .. močna …. nežna in ljubeče ..

Plesalci pa .. neverjetni … nimam besed …seveda je bila pomembna loga v rokah oseb, ki so vodile žerjav… kajti scena dogajanja je bila bolj v zraku .. kot na tleh .. 
 takšne sence so plesale po stavbi Metalke .. čudovito


http://www.flickr.com/photos/voalaproject/
še več slik na linku ..
Skratka nepopisno nepozabno … večer pa mi je polepšal še sin,ki je na poti do avta v oblegani zelenici bivšega Argentinskega parka uspel najti pasji drek … jebela lastniki .. PUCITE ZA NJIMI

Prilaga link ftok, ki so na spletu, slikanje ponoči je zame pretežko .. in kratka filma .. tok da dobite filing o muzki … uh, še bi jih gledala, tokrat v leže …da me ne bi bolel vrat ..
no ša še video .. pa ne pozabte, da je bla tema, pa komarji ... pa nisem glih mojster :)
ampak bilo je NOROOOOOOOOOOOO







3 komentarji:

  1. ne vem kaj me tole zeza .. nikakor mi ne rata da bi blo lepo brez velikih presledkov ... pa črke so kr drugačne .. ehja .. bo mogl bit tko k je ..ker mi neče spremenit ..klinccccc

    OdgovoriIzbriši
  2. Nagradica zate ;)

    http://tinselee.blogspot.com/2010/07/blog-nagradablog-award.html

    OdgovoriIzbriši
  3. no evo, zdaj pa je komentar in naj se ti še javno zahvalim Urška .. :) tnx

    OdgovoriIzbriši