ponedeljek, 29. marec 2010

Potrpežljivost .. uh

Ko postaneš starš, spoznaš potrpežljivost .. naučiš se drugačnega obnašanja .. in to mi pri delu s Katjo koristi .. kajti, včasih je treba malce počakati in potem se čakanje obrestuje .. Pa saj ni tako hudo, kot se tole prebere, ampak v svetu ustvarjanja je pač tako, da včasih pač ne gre s prve in da je potrebno ali čakati ali pa poskušati večkrat .. smolca, a tako je življenje.
O potrpljenju pišem, ker sem si želela dodat kako Katjino umetnino, njeno izražanje, pa nikakor ne pridem do njenih slik in bom pač spet dodala nekaj mojega, toliko pač, da blog živi .. do njenih izdelkov, ki jih bomo .. upam, dočakali.
Pravzaprav bom pokazala kaj je zašila meni .. kvaliteta slik pa žal ni najboljša ... sorry .....







Sedaj pa še nekaj mojih ..





2 komentarja:

  1. Tista prva zadeva s kapuco mi je noro všeč, pa tvoj fimo tudi :)
    Sem vesela, da sem našla tole!

    OdgovoriIzbriši
  2. VIXI hvala, sem šele danes opazila komentar. jaz tvoje delo že nekaj časa občudujem :)

    majico s kapuco pa je sešila moja prijateljica, ki jo preganjam in preganjam .. in še kar čakam na fotke .. šiva pa fuuulllll dobr

    OdgovoriIzbriši